x?

dick & doof (:

über uns

beschreibungen
x
x

sonstiges.

urlaub
gästebuch
& so

by

dsgn - host
hihi <3

hi ihr!!!!!!!!! i war ja scho lang nimme da!!!aba kathi kompliment: die hp is echt volle supi!!!!!sieht total cool aus,nur was ma net so gfällt,is, dass ma die bilda net ganz sieht da kamma disch ja gar nisch betrachrn un meinen kjartur schatzi au net naja scho aba halt net ganz!!! XD naja mei icq geht grad net da hab i ma dacht,dass i mal wieda zu dir komm in unsre hp,kaddi hi mariele, meine lieblingsmarie, i schreib di au no auf unsre grußliste!!!*knutsch* my natze des mim du weiß scho des wird nix im........ un au so net,sry-pardon!!!*lach* und *schnief* so also schauts mal wieda rein übrigens schön dass dr punk au mal bei uns vorbei gschaut hat!!!*g* heaaaagggggggggggggggddddddlllllllll bis dann *bussi* valle
5.12.06 20:54
 


bisher 0 Kommentar(e)     TrackBack-URL

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen
Gratis bloggen bei
myblog.de